Pausar - nu flyttar vi söderut



Just nu räcker tiden endast till för de saker som jag måste göra - det vill säga packa de sista grejerna, städa, organisera, jobba och planera för flytten som når sin kulmen under lördag. Då drar vi nämligen söderut, närmare bestämt till skåne och den nya lägenheten, med möbler och flyttkartonger.

Från och med lördag är jag faktiskt ledig i fem dagar och kan lägga alla krafter på att  komma i ordning. Det känns extra viktigt med tanke på att det snart är jul - då vill man ha det lite julmysigt hemma. Sedan är det dags för jobb igen innan jul och det dröjer cirka en månad till dess att jag börjar på min nya arbetsplats, då är det min tur att pendla ett litet tag - sambon har fått göra det i snart ett år.

Innan flytten är jag helt säker på att jag inte kommer hinna med några inlägg här på bloggen och på plats på nya orten vet jag inte när vårt bredband kommer igång. Jag har beställt överflyttning till måndag men man vet aldrig om det fungerar med en gång, om inte får vi hoppas att nån granne "bjussar" på sitt nät några dagar.

Jag återkommer så snart jag hinner och har krafter över till bloggen. Så länge önskar jag er en trevlig helg och förhoppningsvis luciabesök!

Kram Kristina

Kommentarer
Postat av: Cissan

Lycka till med flytten!
Var rædd om dig och God jul om vi inte ses innan dess
kram

2007-12-13 @ 21:15:24
URL: http://www.dsign.blogg.se
Postat av: Inredningsgalen

välkommen ner till Skåne! Här blåser det ofta regnar lika så. Men annars är det bra här. Själv bor jag i Ystad, en mysig liten stad.

2007-12-14 @ 15:05:56
URL: http://www.inredningsgalen.blogspot.com
Postat av: jenny

Välkommen till fina skåne! själv bor jag i skurup :)

2007-12-15 @ 23:18:43
URL: http://jennyk.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback