Handmålat från De Gournay

174478-259
gournay
174478-258

Visst är det helt underbart vackert?

Dessa handmålade tapeter kommer från de Gournay. De handmålar tapeter, tyger och porslin och är inspirerade av bland annat Kina, Japan och Korea.
 
Bilderna längst upp tilltalat mig mest - färgerna är underbara och motiven vackra. Och så älskar jag Magnolia så den första bilden hade jag gärna haft som en tavla nånstans i hemmet. Den bruna längst till höger (det är väl bambu?) hade varit finfin  i vårt sovrum!! 

Priserna kunde jag inte hitta på hemsidan men i och med att det är handmålat så antar jag att det är megadyrt...

Smakar det så kostar det. :-) 

Kommentarer
Postat av: art[e]fact

åh, så vackra! Jag gillar verkligen den blåa i mitten av collaget.. Handmålade är de också, helt underbart!! Men ja, de kostar nog, hmm...

2007-02-25 @ 12:17:13
URL: http://artefact.blogg.se
Postat av: Johanna

Vackra!! Mysigt att de är handmålade!

2007-02-25 @ 13:36:30
URL: http://inredning.webblogg.se
Postat av: Anonym

Väldigt vackert! Det här är en av de saker som bekräftar trenden mot genuinitet och handverk istf för slit och släng. En glädje att se. Säkert vråldyrt, som Du skriver, men vilken grej! Underbart. Tack för inspirationen! :-)

2007-02-25 @ 17:44:54
Postat av: cleopethra

Det var jag som skrev inlägget ovan! :-)

2007-02-25 @ 17:45:28
URL: http://cleopethra.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback