Här kommer maten flygande in i munnen!

excel 1excel 2excel 6evcel 3excel 4excel 5excel 7excel 8
Foto: Excel.dk

Excel har verkligen mycket att erbjuda för alla oss som älskar prylar! Här har jag samlat några nyheter och några gamla godingar som jag tycker mycket om.

Skeden i form av ett flygplan tycker jag är störtskön och en perfekt present till ettåringen eller barnet som precis har börjat äta. Den måste ju bara göra succé - maten bokstavligen flyger in i munnen! Finns att få i både rosa och blått.

Magneter i några olika formationer. Flygplanet skulle kunna få sitta på mitt kylskåp och påminna mig om att jag måste jobba på så att jag kan resa iväg till spännande platser lite då och då :-)

Kolla in änglabrödet - sådana vill jag äta till frukost, så söta!


Skålen heter Spiral fruit Bowl - passande namn. Jättefin tycker jag att den är och hade passat utmärkt i mitt kök.

Kan det bli mer tydligt var man ska hänga kläderna än med Hang Clothhanger?

Vad kan vara coolare än shotglas i is?! Jag ser framför mig en fest med vintertema och välkomstdrinken skulle då serveras i dessa Cool Shooters. Det hade helt klart blivit en succé och hade definintiv brutit isen på festen! (Hihi, var bara tvungen).

Ännu en hängare men nu i form av en älgkrona. Mycket rolig tycker jag. Den finns i färgerna vit, orange, grön, svart och som på bilden.

Sista bilden ser lite farlig ut och heter Ouch. Jag har sett dessa på några olika ställen. En liten vodoodocka för att samla tandpetarna, också perfekt för partyt. 






Kommentarer
Postat av: Anna

Wow.. Vad många fina saker det fanns att titta på i din blogg idag! Tackar och tar emot.

2007-02-18 @ 19:20:40
URL: http://secondhandsisters.blogg.se/
Postat av: Malena

Se vilka fina gratisprylar man kan få till nästan ingen anstängning alls.
Kram M

Postat av: Helena på ROOMSERVICE

Toastmaskinen är min favvis, för just nu vill jag tugga huvudet av någon :)
Puss

2007-02-18 @ 19:53:46
URL: http://roomservice.blogg.se
Postat av: Kix

Anna: Tack så mycket - kul att få höra att du gillar det!
Helena: Oj då, du låter farlig idag - kanske bäst att du skaffar en sån då så att du inte börjar tugga på din pojkvän! :-)

2007-02-18 @ 20:07:01
URL: http://kixkoll.blogg.se
Postat av: cleo

Jag gillar brödrosten megamycket! :-) Kanonkul!

2007-02-22 @ 09:53:05
URL: http://cleopethra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback