Menu

menu 1
Foto: Menu

Jag upptäckte den här supersnygga ljusstaken i ett danskt inredningsmagasin och gillade verkligen det jag såg. Därför gick jag in på Menus hemsida och hittade fler saker som väckte mitt habegär.

Ljusstaken heter Candelabra och är designad av Charles Wilson. Den är mycket elegant och stilfull tycker jag.

menu 2
Foto: Menu

En stege för örterna! Oj så snygg den är! Jag gillar den stilrena designen och enkelheten som Lovorika Banovic har skapat.

Man kan ställa den mot en vägg på bordet eller i fönstret. Designen gör att alla växterna får rikligt med ljus.

Tröttnar man på färska örter (vem som nu skulle göra det...) så kan man ju alltid sätta värmeljus i "behållarna" och få en fräck ljushållare.

 menu 3
Foto: Menu

Inspirerad av moder jord - eld och glödande lava i kontrast till svart kol - designade Pernille Vea dessa Magma stones.

Fina tycker jag!

Kommentarer
Postat av: Fia

Du den där stegen för örterna var inte dum! Så läcker!

2007-02-18 @ 01:49:53
URL: http://raggarbrulla.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback