SPAM

Jag blev också ett spam igår - jag såg att fler hade råkat ut för samma sak. Så det gick inte så bara att varken lägga in kommentarer eller inlägg. Nu fungerar det igen :-)

Jag kom nyligen hem efter ännu en inspirerande dag i skolan - en annan dag ska jag berätta lite mer vad det är jag läser. Var lite på stan nu i eftermiddag också och shoppade lite grejer som jag tänkte ta bilder på och lägga ut. Men först ska jag äta.

Jag tänkte också hinna med en sväng bland bloggarna för att se vad alla ni har haft för er sen sist :-)

 

Kommentarer
Postat av: art[e]fact

Jobbigt det där med SPAM, peppar peppar har jag inte råkat ut ännu...

Spännande att se vad shoppingrundan resulterade i sen! Nu ska jag på ett jympapass, men jag återkommer senare! Hej så länge!

2007-02-27 @ 20:01:13
URL: http://artefact.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback