Dags för nya lampor!

Nu på våren känner man mer än någonsin för att fixa och dona hemma och kanske köpa lite nya, fina prylar :-) Lampor står högt uppe på min lista just nu - jag behöver göra en makeover i vardagsrums- och köksfönstren! Det får bli lampor först, sen krävs det lite nya växter och krukor också för att det ska bli riktigt bra!

smålandsdesign 1


Aladdin/Jaffna från Smålandsdesign är en jättefin lampa som jag tycker väldigt mycket om. Skärmen finns i olika färger, denna chokladbruna visades på hemsidan. Jag ska nog ta sväng till närmsta återförsäljare (MIO, Cervera, Elkedjan, Village, Ljusexperterna och Europamöbler) för att titta på lampan lite närmre - hoppas den finns i de olika färgerna! Roligt med svensk design! Jag har tidigare köpt takkronan från Smålandsdesign och är jättenöjd med den.

smålandsdesign 2
Velvet från Smålandsdesign

Lampan är mycket, mycket finare i mitt tak än här på bilden :-)



lampa 5
Lampan Karla från Rydéns i Gnosjö är en riktig favorit!


lampa 4
Siakoi från Rydéns i Gnosjö.

En riktigt poppig lampa om man vågar sticka ut lite! 

I Bygglov som visas i TV4 tisdagar 20.00 kommer vi förhoppningsvis att få se mer av fina lampor från Smålandsdesign då de ska medverka i programmen tillsammans med Rydéns.

Kommentarer
Postat av: Anonym

lampan var snygg

2007-02-01 @ 21:52:42
URL: http://www.lippglossgirl.blogg.se
Postat av: Axelingeborg

Great .Now i can say thank you!

2010-01-29 @ 13:14:52
URL: http://axelingeborg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback