Nu är det sommar!

Jaha, då har man avklarat en hel helg med jobb i en lokal utan AC! Ni kan förstå att det har varit varmt. Hoppas alla ni andra har haft det bra och förhoppningsvis vistats på lite behagligare ställen som tex stranden eller något liknande. Men nu har jag faktiskt ledigt två dagar - tisdag och onsdag. Det är ju faktiskt det positiva med att jobba helger, att man får vara ledig mitt i veckan istället.

Jag känner att det blir lite si och så med bloggandet nu på sommaren. Tiden räcker inte riktigt till, det finns så oerhört mycket annat så det får helt enkelt bli som det blir. Ibland blir det fyra inlägg på en gång och vissa dagar ingenting.

Hej hopp!
/Kix

Kommentarer
Postat av: Hemmarikets Charlotte

Känner lite samma sak. Det får nog snart bli bloggsemester. Ang ditt inlägg på min blogg så håller jag med. Det är nästan inte kul att trenden svänger så fort. Jag tror att det snart blir en trend av att inte vara trendig :-) hur knäppt låter inte det :-)

2007-06-11 @ 21:54:23
URL: http://hemmariket.blogg.se
Postat av: cleo

Jg läste just det någonstans, att det trendigaste just nu är att inte vara trendig alls. :-) Eftersom jag struntar i trender blir jag ju därigenom trendig utan att ens försöka! Ha, ha! :-)

2007-06-11 @ 22:54:13
URL: http://inredningsbloggen.blogg.se/
Postat av: Marklinn

Thank you for the resources. Keep up the good work!

2008-12-05 @ 09:30:14
URL: http://marklinn.20six.fr

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback