Lägesrapport

Det har blivit lite tid framför datorn för min del den här helgen. Jag har jobbat hela helgen (som vanligt, kom faktiskt underfund med att jag inte har haft en enda ledigt sen 13:e februari och att nästa lediga dag är den sista mars... puh!) och faktiskt hunnit med att underhålla min umgängeskrets också vilket var oerhört trevligt. Det är så underbart att ha vänner!! Blir helt lycklig av att tänka på det! :-)

Det blev ingenting med förra veckans lägenhet men denna vecka är det annan lägenhetsvisning inbokad. Spännande. Även om det inte leder till köp så får man ju i alla fall se några trevliga lägenheter, möbleringar, lösningar och förhoppningsvis även lite renoveringstips.

Nu blir det lite mat och kanske kommer leta-inredning/design-prylar-till bloggen-lusten efter det! :-) 

Hoppas alla har haft en trevlig helg och att ni njuter av en lugn, skön söndagkväll!

Kommentarer
Postat av: mandi

Kul ändå! Ja, jag älskar oxå att kolla på lägenheter, till och med planlösningar gör mig lycklig =)

2007-03-19 @ 18:59:44
URL: http://mandimoon.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback