Användbara småkrukor



7 stycken små krukor i lite olika storlekar, materialet är opolerad aluminum. Perfekt att använda till små krukväxter eller för kryddorna på balkongen, det går nämligen använda setet både ute och inne. Jag tror att det hade blivit superfint!

Men nu när det närmar sig jul kommer jag även att tänka på juldekorationer - hyacint- och ljusfat hade passat utmärkt. Några stycken hyacinter och två blockljus nedstuckna i sandfyllda krukor hade blivit effektfullt på soffbordet eller sidobordet.

Dessa finns hos Conran shop men jag ska ut och spana om jag kan hitta några liknande på något annat ställe, kanske att Lagerhaus eller Granit kan ha något liknande. 

Kommentarer
Postat av: Emma

Men gud så snyggt! Jag vill ha dem!

2007-11-10 @ 19:56:51
URL: http://korkek74.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback