Sambon vill vara med...

Ja, min söta och goa sambo tycker definitivt att det finns en mening med att förmedla perspektivet där det tydligt och klart belyses hur det är att leva med ett inredningsfreak. Om än han inte är den optimala personen att tycka till om inredning (han har några bra idéer faktiskt men det skulle jag aldrig erkänna för honom, det har blivit en form av jargong att säga att han inte kan något inredning om ni förstår vad jag menar - det beror mestadels på att vi har rysligt olika smak...) så har han faktiskt en point. Han har begåvats med skrivandets konst så varför inte låta honom skapa lite "jämvikt" då och då. En krönika eller nåt liknande en gång i veckan är därför på sin plats. Vi provar!

Jag har lovat att jag inte ska lägga mig i vad han skriver - så länge det har något med hemmet och inredning att göra. Med tanke på att han tycker att jag har ett nästintill sjukligt kontrollbehov ska jag nu bevisa att jag kan släppa ifrån mig bloggen en gång i veckan till honom och lita på att det blir bra...

Ni läser på egen risk (hans humor kan vara riktigt sjuk ibland...) men jag hoppas att ni kommer att gilla kontentan.

En grej till... ge karlen lite kommentarer - män generellt har ett enormt behov av bekräftelse och om ni kan hjälpa mig att fylla på det... gör det för Guds skull! :-)

Nya kategorin heter "Sambons krönika" och den första finns strax under det här inlägget.

Trevlig start på den nya veckan!


.


Kommentarer
Postat av: Hemmarikets Charlotte

Klart att han måste få göra sin röst hörd mannen :-) Jag lovar att heja på! Tycker precis som dig att det hade varit trevligt att ses i "Götet" men turen kommer förhoppningsvis till Skåne snart. Vi är öppna för nästan alla förslag numera :-)

2008-10-27 @ 10:32:45
URL: http://hemmariket.blogg.se/
Postat av: Johanna.B

Spännande!



Kram

/Johanna

2008-10-27 @ 13:41:17
URL: http://www.johannabillingskog.se
Postat av: Vera

Jag tror iofs att alla som bloggar mer eller mindre har ett behov av bekräftelse..... :) Men det ska bli skoj att se vad som väntar :D

2008-10-27 @ 13:58:33
URL: http://verasphoto.blogspot.com/
Postat av: Tjohalias blogg om inredning

Det lät spännande!

Kram Sandra

2008-10-27 @ 21:18:36
URL: http://tjohalia.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback