Snyggaste vedkorgen

tyg_inspiration_1



Måste bara slå ett slag för den snyggste vedkorgen just nu. Den finns hos Åhlens och ser ut som den på bilden. Attans att vi inte har en öppen spis hos oss...

 

...men man kan ju förvara annat än ved i den förstås! :-)


Det var kul att läsa era tankar om färgen blått. Det finns så många nyanser och jag håller med om att vissa blåa toner kan bli kalla. Jag tror att det hade varit jättesnyggt att ta in några cerise detaljer i rummet nedanför.

Jag skulle så gärna vilja visa er några bilder här hemifrån men det blir bara inte av. Just nu håller vi dessutom på att greja i nästan varje hörn av lägenheten så det är väldigt rörigt och halvfärdigt överallt. Väggen som har kommit upp har fortfarande inte blivit målad och sovrummet står still tills vi har fått tapetserat där (har nu väntat 3 veckor på tapetrprover som skulle skickas hem inom 3-5 dagar!!) och det är bara en tavla som har kommit upp hitills. Nu har vi dessutom beslutat oss för att vi ska luta golven i hela lägenheten. Jag vill ha dem så där ljusa och såpade som är så underbart att gå på men det innebär en hel del jobb och att flytta runt möblerna igen. Men skam den som ger sig - det kommer att bli hur bra som helst när det blir klart, det är jag helt hundra på.

Jag ska nog ta och visa en bild på ett skåp som jag har fått ganska nyligen i alla fall. Det är ett gammalt ärvt skåp och jag är väldigt fram och tillbaks om jag ska måla det eller inte. Från början var jag helt inne på det men nu är jag inte så säker längre. Ska försöka att komma ihåg att ta en bild imorgon så a tt jag får höra vad ni tycker.

Helgen har gått i ultrarapidfart som vanligt. Igår jobbade jag och idag har vi pulat här hemma. Några saker blev i alla fall gjorda. Hoppas er helg varit bra!

Kommentarer
Postat av: Hemmabloggaren

Korgen var himla snygg men nackdelen med de där håliga sakerna är att all bark och skräp ramlar ur på golvet. Men man kan ju inte få allt...

2008-10-12 @ 20:46:21
URL: http://hemmabloggaren.blogspot.com
Postat av: Rebecka

Jag gillar också jätte mycket den där korgen, den är verkligen snygg!

Kram Rebecka

2008-10-13 @ 00:22:59
URL: http://roomdesign.blogg.se/
Postat av: charlotte

Jag har sneglat lite på den svarta serien hos Åhlens. Fina grejer.

2008-10-13 @ 21:06:08
URL: http://linneskap.wordpress.com/
Postat av: Mia

Ja den var riktigt snygg!



Kram Mia

2008-10-14 @ 11:14:39
URL: http://www.theswedishgirl.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback