Svart skåp och svarta detaljer



Jag har snöat in lite på svart men det är ju så med en ny romans. Detta är en läcker bild från Tine K med ett helt svart skåp med svarta detaljer. Jag hade i och för sig med all säkerhet stoppat in saker med färg på i skåpet men som inspiration tittar jag gärna på denna bild. Till våren blir det nog lite nya ommålningsprojekt! :)

Har ni börjat fundera på vårens projekt än? Tänk va härligt att det snart är dags för det - snart vänder det och sommaren kommer allt närmre igen men först ska i fira jul.

Kommentarer
Postat av: Emelie Ånhed

Kul att du uppdaterar så ofta :o) Alltid lika kul att kolla in din blogg. Jag gillar verkligen det svarta & vita, kul att kunna kombinera med härliga färger efter årstiden. Kram emelie

2009-12-14 @ 14:14:40
Postat av: CreativeActivity - Sandra

Det här är min kopp med te...galet snyggt!!

2009-12-14 @ 20:50:27
URL: http://creativeactivity.blogg.se/
Postat av: StinaTooMuchInspiration

Även min kopp te :)

Härligt dramatiskt, men några handdukar med i alla fall lite vita detaljer hade jag säkert inte kunnat låta bli att hänga dit.

2009-12-15 @ 00:22:23
URL: http://toomuchinspiration.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback