Kudden berättar en historia

Kuddfodral Stad

Jag hoppas att ingen har missat att den färgglada butiken Afroart nu finns som webshop! Själv har jag två stycken förvaringskorgar från Senegal i rosa och turkos hemma hos mig - de lyser upp tillvaron.

Dessa festliga kuddar är tillverkade av kvinnor i södra Indien. Materialet är överblivna tygbitar som kvinnorna har fått från skräddare i trakten och med dessa tillverkar de sedan kuddar där de berättar sina egna historier - varje kudde är unik och hade blivit en glad färgklick i ett barnrum. 125 kr är ett bra pris dessutom.
Kuddfodral Stad

Kommentarer
Postat av: Hanna

Oj vilka fina kuddar!!! Jag blev såld direkt. Ska försöka få tag på dessa =) Tack för tipset!

2012-01-14 @ 21:54:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback