Blanka golv i färg

011_Barbara-and-Chip-Bohl-Sin-#6.jpg


Istället för att använda sig av färger på väggarna kan man sätta färg på golvet. Snyggt när man gör det högblankt dessutom. På lantstället har vi målat golvet i badrummet rosa och det blev jättebra. Golvet var en gammal våtrumsmatta, jättetråkig och ful men nu har den blivit som ny och gör badrummet riktigt roligt att kliva in i. Vi använde oss av en plåtlacksfärg och det verkar sitta som berget så det kan jag rekommendera om man vill göra en lättare renovering som inte kostar skjortan.

I helgen ska vi försöka fixa skötbordet i badrummet, det krävs en speciallösning som jag tror att vi nu har bestämt oss för. Sedan är badrummet klart och så gott som det mesta inför bebisen också. Barnvagnen har anlänt till affären och vaggan står på plats i sovrummet, den ska bara bäddas men det får mormor fixa innan vi kommer hem från BB.

Som ni förstår ligger bebis fortfarande i lugnan ro inne i magen (vecka 39+4). H*n verkar trivas där, sparkar och spjärnar, trycker på min blåsa och gör så att jag får elak halsbränna. Idag kommer äntligen sambon till oss så nu kan det sätta igång tycker jag! :)

Kommentarer
Postat av: Susanne

Låter som ett badrum i min smak med rosa golv och allt. :)

Ooh, snart dax för bebben att komma ut alltså. Spännande! Våran är hela två månader nu. Hur kan det gå så fort?? Lycka till!! :D

2009-07-10 @ 18:11:10
URL: http://cocosflinga.wordpress.com/
Postat av: Astrid Bolund

Tycker om det du skrivit! Kul att se lite prima saker och inte bara det vanliga grejerna som man kan läsa om varenda dag. ;)

2010-09-23 @ 21:51:50
URL: http://royalorchidholidays.se/hotell/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback