Älskade syren

perfume bottles


Varje år brukar man säga att den här tiden på året är den finaste och visst är det så - det är så grönt och sprudlande i trädgårdarna. Jag älskar syren och de påminner om skolavslutning och sommarlov. I år har det gått så fort i naturen så alla syrener kommer väl vara utblommande till skolavslutningen. Vår trädgård är just nu inte så vacker - efter att ha tagit ner en hel del stora halvdöda granar i trädgården, grävit upp rötterna och sedan dränerat runt alla husen så är det mer eller mindre åker snarare än trädgård och även syrenträd har fått stryka på foten men så småningom ska det få finnas massor av syrener i vår trädgård. 
 
Jag gillar bilden och det är läckert med en enda syrenkvist tillsammans med allt gammalt glas. Det räcker så!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Åh, jag älskar också syren och dess doft! Här är de snart utblommade också men någon vecka till kan vi nog njute av dem. Just nu har jag tre vita kvistar som doftar underbart i köket. :)

2009-06-03 @ 12:21:13
URL: http://creativeactivity.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback