Lantligt badrum

white bathroom with beaded board walls and pedestal sink


Lite i den här stilen går vårt badrum på lantstället i - vitmålade väggar, ett litet handfat direkt på väggen och med endast en spegel ovanför och så har jag infört att det ständigt ska finnas en liten bukett med färska blommor i rummet, något att glädjas åt varje gång man besöker toaholken. Största skillnaden är att vi har ett rosa golv - det var från början en vågad tanke som faktiskt blev riktigt bra. Jag är urdålig på att ta foto och visa men det ska det snart bli bättring på!

Fy vilket trist väder det är nu! Jag är förkyld och ligger ändå inne men det är inte direkt uppmuntrande med allt detta regn - tittar man ut kan man nästan tro att det redan är höst. Imorgon är det pricken en månad kvar till beräknad bebis - nedräkningen har börjat på allvar nu! För första gången sedan jag fick magen känns det faktiskt lite skönt att man inte alltid kommer att vara så här otymplig och tjock, även om jag kommer att sakna den på många sätt också! :)

Trevlig helg!

Kommentarer
Postat av: Lilla jag

Vacker bild! Jag faller mer och mer för den lantliga inredningen.

2009-06-12 @ 21:51:54
URL: http://irenev.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback