Dagarna går och snart är det jul :)

Ja precis så känns det just nu. Jag vill så gärna ha tid med bloggen men dagarna bara går. Lite kan jag skylla på att vi håller på och byter bredbandsleverantör och därför inte har något bredband alls i nuläget. Dessutom är det så att den tid jag har över till datorn och orkar tampas med mobila bredbandet  ägnar jag till Vidars blogg där jag skriver om vår vardag tillsammans i dagboksform. Ja ja, så är det i alla fall. Jag ska försöka att komma igång igen så smått med inredningsbloggen igen.

Allt är bra - lillkillen växer så det knakar och är så go och glad mest hela tiden. En superlätt kille att vara mamma till och jag är fortfarande världens lyckligaste! Vi upptäcker världen tillsammans och jag älskar varje sekund.

I sommarhuset (vi kallar ju det för sommarhuset men det är egentligen lite knäppt med tanke på att vi är där lika mycket vintertid, i alla fall nu när vi är där för jämnan) fortgår renoveringen. Vardagsrummet har målats överallt - tak, väggar, golv, lister, ja allt. Nu är det ett vitt hav som fullkomligt badar i ljus och jag håller på för fullt och inreder. Hallen är också målad och tapetserad och inom kort även matsalen som håller på att fixas just nu. Det blir verkligen fint! Drömmen om en jul i huset kommer i år att slå in och det ska firas och dekoreras till max! :)

Jag lovade att visa bilder från lägenheten och det ska jag göra nu framöver så det kommer fler bilder.

Hej så länge!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback