Okidoki - nu blir det matsalen

Känns fånigt att bara slänga ut en massa bilder på lägenheten men bilderna finns och jag verkar inte hinna med att blogga om annat...

Jag fick häromdagen en superfin kommentar av Sara - tusen tack, jag blev verkligen superglad och fick ny motivation till bloggen!. Sara vill att jag visar mitt favoritjulpynt och det är så klart att jag ska göra det. Vi är på lantstället nu och kommer vara här framöver så därför ska julen firas lite mer lantlig än vanligt. Jag har börjat förbereda och planera - massa saker som ska pysslas till var jag och handlade på Panduro i måndags. Det tillsammans med mitt julpynt, gamla julgranskulor jag hittat på vinden och massvis med granris och blommor kommer att bli jättefint.

Vi inhandlade även ett NordenbordBlocket till ett riktigt fyndpris! Det är nu i björk så det ska målas och kommer att bli kanon till kalasen framöver när vi är några stycken - dop och jul. 

Framöver ska ni även få se bilder från lantstället - här har skett saker igen kan jag lova! Hela nedervåningen är nu tillfixad och det har gått åt en hel del hinkar färg och rullar tapeter! :)

Nu så matsalen - håll tillgodo. Och så ska jag försöka svara på några av de frågor jag har fått i kommentarsfälten.

Trevlig kväll!

Foto: privat



Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej Kicki!

Jag tycker det är jätte kul när du lägger ut nya foton och när du skriver om ditt liv som mamma och bloggare...Förtsätt med bloggandet, det förgyller mina kvällar <3

Kram Emelie

ps. är din andra blogg(mammablogg) privat eller till för allmänheten :o)??

2009-11-18 @ 22:41:22
Postat av: Sofia

Klart du ska slänga ut en massa bilder på lägenheten när den är så fin! Helt underbart hem. Personligt. Jag gillade det jätte mycket!

2009-11-18 @ 23:07:16
URL: http://landinskan.blogg.se/
Postat av: Stina

Vad snyggt med de vita stolarna till slagbordet. Jag har också ett sådant bord, men behöver nya stolar. Tänkte först sälja bordet. Det är lite opraktiskt, men nu måste jag nog tänka om. Tack för tipset!

2009-11-21 @ 17:23:04
Postat av: jannice

Ursnyggt!! Jag gillar verkligen din stil. Fantastiskt fint!



Jannice

2009-11-26 @ 00:18:34
URL: http://www.addsimplicity.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback