Trevlig helg!

Mys mys - det är dags för första advent! Här har julstjärnorna kommit upp i fönstren och det har inhandlats lite nya fina adventsblommor och det känns allmänt hemtrevligt. Jag hade en tanke tidigare idag (medan det fortfarande var ljust...) att ta ett kort på min adventsljustake som jag har pysslat till men just då krånglade kameran och sedan vaknade lilleman så det blev inget med det. Jag gör ett nytt försök imorgon!

Imorgon bitti ska jag upp tidigt och baka. Vi har barndop nästa helg och för att hinna med allt som ska göras måste man sprida ut göromålen och lördag passar bra för då kan killarna vara tillsammans och mysa på morgonen.

Måste också passa på att tipsa alla som inte redan har uppmärksammat Ikeas julsatsning, Gilla julen. Det finns så många otroligt duktiga och kreativa människor därute som pysslar och tipsar om presenter och dekorationer nu i juletid. Ta er en titt och inspireras! Det har jag gjort.

Kramar!

Adventsljus!JulbrickaJuldukning
Foton: Gilla julen ikea.com

Kommentarer
Postat av: Designtjejen

Hej!

Det är en julkalender på min blogg.. varje dag ända fram till jul! Titta gärna in och tävla :-)

Trevlig onsdag!

Emmelie

2009-12-02 @ 09:23:56
URL: http://designtjejen.hemmakanalen.se
Postat av: Inspirera Mera

Ser fram emot att få kika på din adventsljusstake.

Kram Sandra

2009-12-02 @ 16:56:30
URL: http://inspireramera.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback