Kundservice?!

Min nya kamera har strulat massor och jag insåg att allt inte kan stå rätt till med den. Idag är det två veckor sedan som jag kontaktade stället som jag köpte min kamera på. Jag fick ett snabbt svar att de skulle skicka mig en avi för att jag kostnadsfritt skulle kunna skicka in kameran och de skulle fixa den. Bra, tänkte jag. Inga konstiga frågor utan de tar in den snabbt och smidigt och fixar den. Det är så kundservice ska fungera.

Nu har det alltså gått två veckor och jag har inte ens kunnat skicka kameran ännu... Jag har mailat dem tre gånger under den här tiden och påpekat att jag inte har fått någon avi och varje gång har de lovat mig att skicka en ny. Men det har inte kommit någon ny. Nu börjar jag surna till rejält.

Jag behöver kameran - jag missar massor av värdefulla dagar i min sons liv och just nu går jag dessutom en photoshopkurs via internet och hade väldigt gärna haft kameran för att kunna ta foton som passar till mina uppgifter. Gah!

Synd för dem för inom kort ska jag köpa både stativ och extern blixt och det kommer jag garanterat göra på annat ställe. Så det så! 

Var tvungen att avreagera mig lite :).

Kommentarer
Postat av: Lilla jag

Å vad trött man blir på såna ställen!

2010-01-22 @ 15:20:41
URL: http://HTTP://irenev.blogg.se
Postat av: Anne, anness design

Märkligt. Cyberphoto som ska vara rätt bra. Mycket otrevligt med dålig service.

2010-01-22 @ 15:24:10
URL: http://www.anness.se/blog

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback