Moodboard hos Nordsjö



Detta kasnke har funnits länge men det har gått mig förbi fram tills idag - man kan på Nordsjö Idé & Design få hjälp med sin inredning med hjälp av bland annat moodboard.

En moodboard är en inspirationskarta där man samlar på sig färger, tapetprover, bilder och annat som ger en känsla för hur man vill att rummet ska se ut. En superbra grej att ta till om man är osäker på hur olika saker passar ihop och kanske också för att kunna "sälja in" sin idé till resterande familjemedlemmar.

Kul att se att de satsar på detta, det känns seriöst!

Bild lånad från Nordsjö Idé & Design.


Kommentarer
Postat av: Snusans Inredningsblogg

Vilket bra tips! Det vore något för oss som ska bygga hus nu. Och ett bra sätt att få sambon att förstå vilka bra idéer jag har. Hehe. ;)

2010-01-25 @ 12:02:51
URL: http://inredningsbloggen.wordpress.com/
Postat av: Hildur - fixa&dona

Japp, såna gjorde jag innan jag slutade hos Nordsjö Idé&Design för två månader sedan. Denna tjänst har funnits i drygt ett år. :-)

2010-01-25 @ 23:36:45
URL: http://fixaodona.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback