Trevlig helg



Äntligen fredag och äntligen dags för fredagsmys för hela familjen!

I helgen fyller min mamma år så henne ska vi fira så klart. I övrigt har vi inte så mycket planerat men jag hoppas att vårt projekt med att göra om matsalen på lantstället till sovrum kommer att skrida till verket. Det blir spännande att se hur det kan bli och hur långt vi kommer. Min kamera är fortfarande inlämnad så tyvärr blir det inga bilder på det i nuläget.

Mycket annat händer i livet just nu också - spännande saker och jag känner att livet visar sig från sin absolut bästa sida just nu. Lilleman har hunnit bli ett halvår (redan!) och om man nu vågar säga så, med risk för att det allt nu blir det omvända, så har vi kommit in i ganska bra rutiner som funkar. Jag trivs verkligen med mitt liv som mamma och jag ser tusen möjligheter med min framtid. En spännande framtid!

Nu ska jag sluta svamla och ta fredagsledigt och mysa med min familj.

Kramar Kristina  

Kommentarer
Postat av: Inspirera Mera

Trevlig helg!

Kram Sandra

2010-01-29 @ 18:27:27
URL: http://inspireramera.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback