Tulpanens dag


Foton: Tulpanguiden.se


Det var en väldigt mysig dag idag. Vi tog jättefina foton hos fotografen - lilleman strålade med sitt bästa humör. Badet som vi tog sedan var också mycket uppskattat. Och tröttande. Lillkillen har sovit en lång stund redan och jag sitter här och försöker hålla ögonen öppna. Jag ska nog försöka mig på att ta en tupplur annars blir min fredagskväll inte långlivad. 

Ni missar väl inte att det är tulpanens dag idag? Köp hem tulpaner i alla dess härliga färger och låt er inspireras av de olika sätten att sätta dem i vas ovan. Bilderna kommer från Tulpanguiden och är verkligen inspirerande och vackra att titta på.

Trevlig helg! 

Kram.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback